برای دانلود مجموعه مقالات اولین کنفرانس جامع مدیریت شهری ایران روی تصویر بالا کلیک کنید.

آدرس:
تهران، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، خیابان تهران، خیابان همدان، نبش بهار شرقی، پلاک 36

کدپستی:

1497954661

تلفن:

44991167-8
44991684-6

فکس:
89785376

ایمیل:

info@icum.ir

لینک کانال تلگرام:
t.me/UrbanManagementconf
صفحه اصلی > پرسش‌های متداول
.: پرسش‌های متداول


در این بخش تلاش شده تا به مهم‌ترین و متداول‌ترین پرسش‌های شما پاسخ داده شود. پرسش‌های خود را با ما در میان بگذارید.
  • سئوال: چگونه می‌توانم در کنفرانس شرکت کنم؟
  • پاسخ: برای شرکت در کنفرانس می‌بایست با مراجعه به صفحه ثبت‌نام،‌ فرم ثبت‌نام را دریافت کرده و پس از تکمیل فرم آن را به همراه فیش واریزی به دبیرخانه کنفرانس فکس نمایید.

 

  • سئوال: آیا امکان پرداخت آنلاین هزینه ثبت‌نام وجود دارد؟
  • پاسخ: متأسفانه خیر. در حال حاضر امکان پرداخت آنلاین هزینه ثبت‌نام در سایت کنفرانس وجود ندارد و کاربران می‌بایست هزینه ثبت‌نام را به شماره کارت یا شماره حساب اعلام شده واریز نمایند.

 

  • سئوال: آیا امکان بهره‌مندی از تخفیف در هزینه ثبت‌نام کنفرانس ممکن است؟
  • پاسخ: بلی. دبیرخانه کنفرانس برای ثبت‌نام گروهی افراد (بیش از 3 نفر) 10 درصد تخفیف هزینه ثبت‌نام در نظر گرفته است. ضمن اینکه دانشجویان و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها نیز با ارائه مدارک شناسایی معتبر می‌توانند از تخفیف‌های دبیرخانه بهره‌مند شوند. برای مشاهده هزینه‌های ثبت‌نام اینجا کلیک کنید.

 

  • سئوال: هزینه کنفرانس، شامل چه خدماتی می‌شود؟
  • پاسخ: هزینه پرداخت شده توسط شما، شامل 2 روز شرکت در کنفرانس و استفاده از تمامی برنامه‌های کنفرانس (بجز کارگاه‌های آموزشی) است. برای حضور در کارگاه‌های آموزشی می‌بایست بطور جداگانه و بر اساس تعرفه موجود ثبت‌نام صورت پذیرد.
  • سئوال: آیا هزینه شرکت در کنفرانس، شامل اقامت هم می‌شود؟
  • پاسخ: خیر، اقامت بر عهده شرکت‌کنندگان است. هر چند دبیرخانه در تلاش است تا با رایزنی با برخی از هتل‌ها، امکان اقامت با تخفیف شرکت‌کنندگان در کنفرانس را فراهم کند. در صورت حصول توافق، به شرکت‌کنندگان اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

  • سئوال: آیا مقالات مروری نیز مورد پذیرش واقع می‌شوند؟
  •  پاسخ: بلی. مقالات علمی- مروری که درباره موضوعات جدید باشند و مطالب جدیدی در آن‌ها آورده شود مورد پذیرش قرار می‌گیرند؛ اما اولویت ارائه شفاهی با مقالات پژوهشی می‌باشد.

 

  • سئوال: آیا امکان ارسال بیش از یک مقاله برای هر شخص وجود دارد؟
  • پاسخ: بلی. محدودیتی در تعداد مقالات ارسالی از یک نویسنده وجود ندارد. چرا که اعتبار و کیفیت علمی مقالات توسط کمیته عملی و داوری کنفرانس مورد بررسی دقیق قرار خواهد گرفت.

 

  • سئوال: آیا به ازای داوری و چاپ مقاله دوم بایستی هزینه پرداخت شود؟
  • پاسخ: بلی. به ازای داوری و چاپ مقاله دوم (به شرط پذیرش)، باید برای هر مقاله 100 هزار تومان پرداخت گردد.

 

  •  سئوال: آیا جهت ارسال بیش از یک مقاله می‌بایست مجدداً در سامانه کاربران سایت ثبت‌نام نماییم؟
  • پاسخ: خیر. جهت ارسال بیش از یک مقاله نیاز به ثبت‌نام مجدد در سامانه کاربران کنفرانس نیست و شما می‌توانید با یکبار ثبت‌نام در سایت، مقالات خود را به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایید.

 

  • سئوال: مقالات من رد شده است و یا مقاله‌ای جهت ارائه ندارم، آیا می‌توانم در کنفرانس شرکت کنم؟
  • پاسخ: بلی. شما می‌توانید به‌صورت کاربر آزاد (صرفاً حضور در کنفرانس و عدم ارائه مقاله) ثبت‌نام نموده و با پرداخت هزینه‌های ثبت‌نام، از کارگاه‌های آموزشی و سایر برنامه‌های پیش‌بینی شده در کنفرانس بهره‌مند گردید.

 

  • سئوال: در صورت شرکت در کنفرانس یا پذیرش مقاله، نحوه پرداخت هزینه‌های ثبت‌نام چگونه است؟
  • پاسخ: برای پرداخت هزینه‌های شرکت در کنفرانس پژوهشگران می‌بایست هزینه ثبت‌نام را براساس جدول تعرفه ثبت‌نام از طریق انتقال وجه کارت به کارت و یا واریز به حساب پرداخت نموده و تصویر فیش واریزی را از قسمت «ارسال فیش» در سامانه کاربران و یا شماره فکس اعلام شده، به دبیرخانه کنفرانس ارسال نمایند.

 

  • سئوال: به اعضای هر مقاله چند گواهی صادر می‌گردد؟
  • پاسخ: به ازای هر مقاله یک گواهی صادر می‌گردد و در صورت نیاز به صدور گواهی مجدد برای نویسندگان همکار، هزینه صدور اصل گواهینامه (30 هزارتومان) باید پرداخت گردد.

 

  • سئوال: آیا امکان ارائه پیشنهاد برگزاری کارگاه آموزشی وجود دارد؟
  • پاسخ: بلی. در این خصوص با دبیرخانه کنفرانس تماس بگیرید تا فرم مورد نظر برای شما ارسال شود و پیشنهاد شما در کمیته‌های تخصصی مربوطه بررسی گردد.