برای دانلود مجموعه مقالات اولین کنفرانس جامع مدیریت شهری ایران روی تصویر بالا کلیک کنید.

آدرس:
تهران، شهرک دانشگاه صنعتی شریف، خیابان تهران، خیابان همدان، نبش بهار شرقی، پلاک 36

کدپستی:

1497954661

تلفن:

44991167-8
44991684-6

فکس:
89785376

ایمیل:

info@icum.ir

لینک کانال تلگرام:
t.me/UrbanManagementconf
صفحه اصلی > راهنمای نمایشگاه
.: راهنمای نمایشگاه

امروزه بیشتر شرکت‌ها حضور در نمایشگاه‌هایی که به دلیل یک رویداد تخصصی برگزار می‌شود را به عنوان یکی از فعالیت‌های ارتباطی اجتناب‌ناپذیر در رسیدن به اهداف خود می‌دانند. زیرا تأثیرگذاری چنین ارتباطات مستقیمی با مخاطبان اصلی سازمان، که همگی برای شرکت در یک رویداد گرد هم آمده‌اند، از سایر روش‌های ارتباطات سنتی بیشتر است.
برگزاری دومین کنفرانس جامع مدیریت شهری ایران، در 25 و 26 بهمن‌ماه سال جاری در تهران، بزرگ‌ترین رویدادی است که در آن متخصصان بخش‌های خصوصی، دولتی و دانشگاهی گردهم می‌آیند. برگزاری نمایشگاه تخصصی مدیریت شهری به عنوان یکی از برنامه‌های جانبی این کنفرانس فرصتی است بی‌نظیر که شرکت‌ها، تولیدکنندگان و دست‌اندرکاران حوزه مدیریت شهری می‌توانند محصولات و یا خدمات خود را به مخاطبان اصلی معرفی و جایگاه خود را در میان رقبا تثبیت کنند.

منافع بدست آمده از حضور در نمایشگاه

  • بهترین روش برای معرفی و ترویج محصولات تخصصی
  • تقویت شبکه ارتباطی از طریق ارتباطات دوطرفه با مخاطبان و تعامل با کارفرمایان این حوزه
  • بررسی رقبا و شناخت فرصت‌ها و تهدیدهای پیش‌رو
  • دریافت بازخوردهای مستقیم مخاطبان نسبت به محصولات و خدمات شرکت
  • فرصت ملاقات و تبادل نظر با مهمانان ویژه کنفرانس از بخش‌های دولتی، صنعتی و دانشگاهی

شرایط و نحوه گرفتن غرفه در این نمایشگاه

غرفه‌های این نمایشگاه در 3 اندازه 12، 16 و 26 مترمربع طراحی شده‌اند که به مدت یک روز در زمان برگزاری کنفرانس (25 بهمن 1395) به متقاضی اجاره داده خواهد شد. غرفه‌های این نمایشگاه در دو سطح A و B طبقه‌بندی شده است. هزینه هر مترمربع غرفه سطح A معادل 3.000.000 ریال و هر مترمربع غرفه کلاس B معادل 2.500.000 ریال می‌باشد.
شرکت‌هایی شرایط اجاره غرفه‌های نمایشگاه را دارند که محصول و یا خدمات آن‌ها با حوزه مدیریت شهری مرتبط باشد.
اولویت انتخاب غرفه‌ها با شرکت‌هایی است که زودتر برای اجاره غرفه اقدام کرده باشند.

تعهدات برگزارکنندگان

  • ساخت بدنه اصلی غرفه‌ها، نورپردازی و کتیبه غرفه
  • تأمین برق غرفه‌ها
  • ذکر نام و محل غرفه در بروشورهای اطلاع‌رسانی نمایشگاه
  • درج نام غرفه‌داران در کتاب مقالات کنفرانس
  • دعوت از دست‌اندرکاران، فعالان، مدیران و در یک کلام مشتریان این محصولات (اعم از دولتی و خصوصی) برای بازدید از نمایشگاه